دنبال کننده ها

۱۳۹۱ اسفند ۲, چهارشنبه

219- تپانچۀ من سریع است My Gun Is Quick


219- تپانچۀ من سریع است

تپانچۀ من سریع است             My Gun Is Quick
کارگردان: فیل ویکتور – جورج وایت
فیلمنامه: ریچارد کالینز – ریچارد پاول (بر اساس داستانی از میکی اسپیلن)
فیلمبردار: هری نیومن
موزیک: مارلین اسکیلز – جان ویلیامز
بازیگران: رابرت بری – ویتنی بلیک – دونالد راندولف – پاملا دانکن – بوت کلمن
۱۹۵۷ یونایتد آرتیستز – سیاه و سفید – ۹۰ دقیقه

در لس آنجلس، کارآگاه خصوصی مایک همر (بری) زنی ولگرد را که از سوی اوباش آزار دیده می‌رهاند و به او درباره‌ء بکارگیری انگشتر چشم‌نوازش هشدار می‌دهد. چندی بعد جنازۀ بی انگشتر آن زن پیدا می‌شود. همر جست‌وجوی خود را آغاز می‌کند تا قاتل را بیابد و دریابد که آیا سارق همان قاتل است یا نه...

این سومین اقتباس سینمایی بر اساس شخصیت کارآگاه خصوصی، مایک همر است. پیش از این، بیف الیوت در من، هیئت منصفه ام (ا/س/ک/س – ۱۹۵۳) و رالف میکر در بوسۀ مرگبار (آلدریچ – ۱۹۵۵) در این نقش ظاهر شده بودند.

                                                  تپانچۀ من سریع است (۱۹۵۷)

                                                           بوسۀ مرگبار (۱۹۵۵)

                                                    من هیئت منصفه ام (۱۹۵۳)

هیچ نظری موجود نیست: