دنبال کننده ها

۱۳۹۱ بهمن ۱۹, پنجشنبه

عکس: بازیگر لبنانی می‌خواهد با حجاب شود



بازیگر فیلم گام‌های شیدایی : امیدوارم با حجاب شوم










بازیگر لبنانی فیلم «گام‌های شیدایی» با بیان اینکه سینمای ایران را دوست دارم، گفت: سینمای لبنان باید از سینمای ایران الگو بگیرد





همه سختی‌هایی «گام‌های شیدایی» را قبول کردم



این بازیگر لبنانی درباره اینکه کار با حمید بهمنی کارگردان و دیگر بازیگران ایرانی چگونه بود، گفت: آنها برای من یک خانواده بودند که دو ماه با آنها بودم و کار با آنها را دوست داشتم چراکه خیلی به من کمک کردند و حتی یک روز احساس غربت نکردم و در همه وقت احساس کردم که در میان خانواده‌ام زندگی می‌کنم.



حنینو با اشاره به سختی‌های ساخت فیلم «گام‌های شیدایی» تصریح کرد: روزهای سختی در هنگام فیلمبرداری داشتیم و به علت سرما هر پنج دقیقه چای می‌خوردم تا بتوانم راه بروم و دیالوگ‌هایم را بگویم اما این فیلم برای من تجربه شگفت‌‌انگیز و خوبی بود.



وی با بیان اینکه «گام‌های شیدایی» برای من یکی از مهمترین تجربه‌های کاری زندگی‌ام بود، افزود: به واقع از بازی در آن استفاده کردم و برای اولین بار درک کردم که به سمت کارهای جهانی می‌روم و برای همین همه سختی‌هایی که در فیلمبرداری کشیدم را فراموش کردم.



این بازیگر لبنانی در ادامه این گفت‌وگو درباره شخصیت «جولیا مدسن» و اینکه تحول او باورپذیر است یا نه، گفت: شاید اینکه یک سرباز مسیحی آمریکایی مسلمان شود عجیب باشد اما این یک چیزی است که وجود دارد یعنی ما خیلی از آمریکایی‌ها را داریم که مسلمان شده‌اند و حجاب اختیار کردند و حتی از مسلمانان، متدین‌تر شدند و این طبیعت بشر است که ممکن است فردی از عقیده و دینی به دین دیگری تغییر مسیر دهد



سینمای ایران در لبنان، سینمای رایجی است



وی همچنین با اشاره به سر کردن چادر عربی در این فیلم افزود: من از ساکنان جنوب لبنان هستم و حجاب چیز طبیعی در لبنان و منطقه زندگی من است و گرفتن حجاب برای من سخت نبود که امیدوارم روزی در زندگی هم اینگونه شوم





































































هیچ نظری موجود نیست: