دنبال کننده ها

۱۳۹۱ مهر ۲۷, پنجشنبه

جذاب‌ترین لب‌ها از آن کیست


لب‌ها از اجزای مهم صورت هستند و اتفاقا بسیاری از سلبریتی‌ها به خاطر لب‌هایشان شهرت یافته‌اند. سایت «پاپ کرانچ»، از سایت‌های رده بندی سلبریتی‌ها، در گزارش اخیر خود، ده لب بر‌تر بازیگران و خواننده‌ها را معرفی کرده است.

دهمین رتبهٔ این رده بندی به «اوا مندس» اختصاص دارد که چشمان سیاه و لب‌های جذاب‌اش باعث شده است تا در فیلم‌های گوناگونی نقش‌های جذاب متفاوتی را بازی کند



رتبهٔ نهم متعلق به «جنیفر گارنر» است که برای اولین بار در سریال «آلیاس» لب‌هایش توجه همه را به خود جلب و بعدتر‌ها وی را تبدیل به هنرپیشه‌ای مطرح در هالیوود کرد.



رتبهٔ هشتم را «مگان فوکس» از آن خود کرده که با ترانسفورمر در ۲۰۰۷ به سینما معرفی شد و لب‌هایش باعث شد در آن زمان رسانه‌ها وی را با آنجلینا جولی مقایسه کنند.



رتبهٔ هفتم از آن «سوفیا لورن» بازیگر ایتالیایی الاصل دههٔ ۵۰، ۶۰ و ۷۰ هالیوود است. وی از نماد‌های زیبایی سکسی در سینمای زمان خودش بود به طوری که «کری گرانت» دربارهٔ رابطه‌اش با وی گفته است، این رابطه سکسی‌ترین و شورمندانه‌ترین رابطهٔ زندگی‌اش بوده است.



صاحب رتبهٔ ششم این رده بندی «ریحانا» خواننده R&B شده که متولد باربادوس است و در بین این سلبریتی‌ها به خاطر حرفهٔ خوانندگی‌اش توانسته لب‌هایش را از همه بیشتر به نمایش گذارد.



رتبهٔ پنجم از آن کسی نیست جز اسطورهٔ زیبایی و سکسی سینما «مرلین مونرو»، که در دورهٔ کار و فعالیتش نماد جذابیت سکسی تمام بازیگران بلوند زن بود.



رتبهٔ چهارم متعلق به «اسکارلت یوهانسون» است که بی‌شک لب‌های سکسی‌اش بر زیبایی چهرهٔ وی افزوده و وی را بازیگری موفق در هالیوود کرده است.


رتبهٔ سوم از آن «بریجت باردوت»، خواننده، بازیگر و مدل فرانسوی است. وی به خاطر زیبایی بسیار تبدیل به سمبل سکسی و جذابیت سینمای اروپا در دههٔ ۵۰، ۶۰ و هفتاد شد.



دارندهٔ رتبهٔ دوم این رده بندی کسی نیست جز «جسیکا آلبا» که با زیبایی مثال زدنی‌اش دومین هنرپیشهٔ این لیست است که توانست با موفقیت راه را از تلویزیون به سینما بپیماید. لب‌های سکسی وی در «سین سیتی» از خاطر هیچ کس نمی‌رود.



و نهایتن نفر اول لیست، سوپر استار «آنجلینا جولی» که در زیبایی و جذابیت هیچ کس به پای وی نمی‌رسد. آنجلینا هنرپیشه‌ای است که با جذابیت شدید سکسی و توانایی‌های منحصر به فرد بازیگری‌اش توانسته جای خود را در صدر این لیست محکم کند.

هیچ نظری موجود نیست: