دنبال کننده ها

۱۳۹۱ دی ۹, شنبه

عکس: معرفی‌ بزرگترین باندهای مافیای دنیا





پر قدرت‌ترین باند‌های مافیأ دنیا به ترتیب


















یاردی‌های جامائیکایی‌- بریتانیایی، جامائیکاییانی هستند که در دهه‌ی ۱۹۵۰ به بریتانیا مهاجرت کردند. آنان دست به خشونت‌های دسته‌جمعی می‌زدند و جنایاتی همچون تجارت مواد مخدر و اسلحه را سازمان‌دهی می‌کردند. این گروه تلاشی جهت نفوذ در دستگاه قضایی صورت نداده‌ و از این جهت به اندازه‌ی سایر گروه‌های مافیایی قدرتمند محسوب نمی‌شود. تمام جنایات این گروه با استفاده از سلاح گرم انجام گرفته است، سلاحی که استفاده از آن در بریتانیا بسیار کنترل‌شده می‌باشد.















مافیای آلبانی شامل تعداد زیادی سازمان خلافکاری می‌شود که سرچشمه ی آن در آلبانی است. آنان در ایالات متحده و کشورهای اروپایی نیز فعالیت دارند. گفته می‌شود مافیای آلبانی در دهه‌ی ۱۹۸۰ در سطح جهانی گسترش پیدا کرده بود. خشونت سازمان‌دهی شده از قرن پانزدهم در آلبانی قدرت گرفت. در ایالات متحده و بریتانیای کبیر، آنان به قاچاق مواد می‌پردازند و مشهور است که هنگام انتقام‌گیری، به سرعت از خشونت استفاده می‌کنند.













این گروه مافیایی یکی از بزرگترین گروه های مافیایی دنیا است که در بیشتر از ۱۰ کشور دنیا همچون آلمان، ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه و … عملیات های مختلفی انجام میدهند.

عمده فعالیت های این گروه شامل حمل و نقل مواد مخدر، قاچاق، قرارداد قتل افراد، دزدی و … میباشد.

مافیای صربستان شامل ۳ گروه عمده به نام های Vozdovac، Surcin وZemun هست که این سه گروه، گروه های کوچکتر را کنترل میکنند.













مافیای اسرائیل در بسیاری از کشورها درحوزه‌های مربوط به مواد مخدر، قاچاق آن و نیز قاچاق انسان فعالیت دارد. اوضاع برای مافیای اسرائیلی تغییر کرده و دیگر مثل آن‌ وقت‌ها نیست که همه نسبت به مافیای اسرائیل به دلیل پشتیبانی‌اش ترسی آمیخته با تحسین داشته باشند. امروزه آنان ظالم محسوب می‌شوند و در کشتن ناظران شک نمی‌کنند. مافیای روسی- اسرائیلی آن‌قدر خوب در سیستم سیاسی ایالات متحده نفوذ کرده که نیروهای این کشور پیشرفت چندانی در مهار آنان ندارند













مافیای مکزیک یک گروه زندانی بسیار قدرتمند در ایالات متحده‌ی آمریکاست. این مافیا که دارای ۳۰۰۰۰ عضو در سراسر ایالات متحده است، در اواخر دهه‌ی ۱۹۵۰ برای محافظت از زندانیان در برابر همبندان دیگر و مأموران به وجود آمد و در اخاذی و قاچاق کالا نیز دست دارد. اعضای گروه، گاه بدن خود را با طرح مشترک نماد ملی مکزیک روی یک دایره‌ی مشتعل و چاقو‌های ضربدر خالکوبی می‌کنند. گفته می‌شود بیش از ۱۵۰ عضو زندانی وجود دارند که اختیارِ دادن حکم قتل را دارند و ۲۰۰۰ هم‌قطار آنان این حکم‌ها را اجرا می‌کنند. آنان گرو‌های مخفی و دلالان را وادار می‌کنند مالیات محافظتی بپردازند و در صورت مخالفت، ان‌ها را می‌کشند.











ژاپنی ها هم دارای گروه های مافیایی هستند! این افراد معمولا کمی با دیگران متفاوت هستند و تمامی بدن آنها خالکوبی میشود!

گفته میشود که این گروه های مافیایی شامل بیش از ۱۱۰٫۰۰۰ عضو فعال از ۲۵۰۰ خانواده هستند

آنان در فعالیت‌های محافظت و مهاجرت غیرقانونی، واردات عکس‌های مستهجن از اروپا و آمریکا و مبادله‌ی انسان دست دارند.













مافیای چین هم از گروه های مافیایی پر جمعیت دنیا می‌باشد و علاوه بر چین در کشورهایی مثل مالزی، سنگاپور، تایوان و هنگ کنگ و … هم فعال هست!

عمده فعالیت های این افراد حمل و فروش مواد مخدر، قرار داد قتل افراد، اخاذی و دزدی و … هست .

گفته میشود این گروه ها شامل بیش از ۳۰٫۰۰۰ عضو است !

آنان همچنین به جعل پول چینی می‌پردازند.















اتحادیه‌ی مواد مخدر کلمبیا اساساً برای کنترل و قاچاق مواد مخدر تشکیل شده و در بسیاری از کشورها فعالیت دارد. آنان سازمان‌های فراوانی دارند که با جنبه‌های سیاسی، نظامی و قانونی اتحادیه‌ها سر و کار دارند. مهم‌ترین اتحادیه‌های کلمبیا «کالی کارتل» ، «مدلین کارتل» و «نورت دل وال کارتل» هستند. یک بار این گروه‌ها به دلیل معاهده‌ی تسلیم جنایت‌کاران بین ایالات متحده و کلمبیا در معرض خطر قرار گرفتند. سران اتحادیه مخفی شدند و به اعضای گروهشان دستور دادند تا حامیان معاهده را به قتل برسانند. آنان در تروریسم و گروگان‌گیری نیز دست داشته‌اند.











مافیای سیسیل تقریبا از گروه های تازه کار مافیا میباشد…. این گروه کار خود را از قرن نوزدهم و درایتالیا شروع کرد. با وجود اینکه این گروه نسبت به گروه های دیگر بسیار تازه کار و جوانتر است، ولی بزرگترین و خطرناکترین کارهای عملیاتی را به راحتی انجام میدهد!

مافیای سیسل دارای کمترین تعداد اعضا نیز میباشد و اعضای آنها حدود ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ نفر هستند . علاوه بر این اعضا، آنان هم‌پیوندهایی دارند که اعضای حقیقی محسوب نمی‌شوند. یک عضو گروه باید طی مراسم اولیه، کسی را بکشد تا توانایی خود را نشان دهد. تمام اعضا باید از قانون سکوت پیروی کنند.















مافیای روسیه در شوروی سابق به وجود آمد و امروزه در بسیاری از کشورهای جهان ازجمله مجارستان، اسپانیا، کانادا، آمریکا، بریتانیا و … فعالیت های بزرگی انجام میدهد.

گفته میشود اعضای این گروه بین ۱۰۰٫۰۰۰ تا ۵۰۰٫۰۰۰ نفر هستند !

مافیای روسیه دارای قوانین سر سختی نیز میباشد؛ مثلا اگر هر یک از اعضا در صورتی که دستگیر شود اعترافی کند، در صورت آزادی توسط اعضای دیگر کشته خواهد شد!



هیچ نظری موجود نیست: