دنبال کننده ها

۱۳۹۱ بهمن ۴, چهارشنبه

عکسهای جشن تحلیف اوباما با حضور ستارگان



مراسم تحلیف عمومی باراک اوباما در حالی روز گذشته در واشنگتن برگزار شده که از میان روسای جمهوری پیشین تنها روسای جمهوری دمکرات حضور داشتند.



به گزارش رسانه های خارجی، جرج بوش پدر و پسر به عنوان نمایندگان جمهوریخواهان از غایبان اصلی مراسم تحلیف این دوره بودند و از میان روسای جمهوری پیشین آمریکا "جیمی کارتر" و "بیل کلینتون" دو رئیس جمهوری دمکرات به همراه همسرانشان در این مراسم حضور داشتند. همچنین جان مک کین و پل رایان از چهره های جمهوری خواه حاضر در مراسم تحلیف بودند.



برخی از هنرمندان بزرگ هالیوود از یوشر گرفته تا کتی پری و آلیشیا کیز برای حضور در این جشن در مرکز کنوانسیون واشنگتن دی سی گردآمدند تا برای فرزندان و همسران نظامیان اوقات خوشی را ایجاد کنند.





اوباما پس از ادای سوگند برای آغاز دور دوم ریاست جمهوری خود، احکام نامزدی رسمی سه عضو جدید کابینه اش را امضا کرد. وی با حضور در ساختمان کنگره اسامی "چاک هگل" را برای وزارت دفاع، "جان کری" را برای وزارت امور خارجه و "جان برنان" را به عنوان رئیس جدید سیا اعلام کرد. ضیافت ناهار در کاخ سفید آخرین برنامه مراسم روز تحلیف رئیس جمهور بود. عکس های خبرگزاری های خارجی از این مراسم را در زیر می بینید.














































































































































































































































































































































































هیچ نظری موجود نیست: