دنبال کننده ها

۱۳۹۱ دی ۲۰, چهارشنبه

سفـری کامـلا متـفاوت با اتوبـوس


سفـری کامـلا متـفاوت با اتوبـوس DC Luxuria

امروزه شرکت های خودروساز و فعال در زمینه حمل ونقل، در پی آن هستند که با افزایش امکانات مدرن و خدمات رفاهی در اتوبوس ها سفری به یاد ماندنی برای مسافران ایجاد کنند. اتوبوس DC Luxuria تولید شرکتPVT در بنگلور هند یکی از برترین اتوبوس های سال 2012 است که خدمات رفاهی هم تراز با یک هواپیمای مدرن را دارا میباشد.



این اتوبوس سوپر لوکس بنام OLIVEA و متعلق به خدمات حمل و نقل جاده ای کشور هند است که در محورهای شمال هند، بنگلور و چنای، دهلی نو و اگرا، حیدرآباد و میسور از آن استفاده می شود. این اتوبوس با داشتن صندلی هایی با ویژگی صندلی های هواپیما، صفحه نمایش 10 اینچ ال سی دی و از خدماتی همچون Wi-Fi برای دسترسی به اینترنت در مسیرهای طولانی بهره می برد. اما شاید همه اینها را بتوان در برخی دیگر از اتوبوس ها یافت ولی داشتن توالت، یخچال فریزر و مایکروویو خدماتی است که برای اولین بار در این اتوبوس تعبیه شده است.



در حال حاضر در هر ماه 4 دستگاه از این نوع اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بین شهری و بزرگره های هند اضافه می شود و این درحالیست که جهت حدود 250 اتوبوس DC Luxuria برای پیمودن بزرگراه های این کشور سرمایه گذاری شده است. تصاویری از بخش های مختلف این اتوبوس جالب










































































































































هیچ نظری موجود نیست: