دنبال کننده ها

۱۳۹۱ آبان ۲۸, یکشنبه

عکسهای جالب پنه لوپه کروزدر تقویم ۲۰۱۳



گروه کمپری (Campari)، یکی از مهم‌ترین گروه‌های صنعت نوشیدنی در جهان، صفحات تقویم سال ۲۰۱۳ خود را به تصاویر پنه‌ لوپه‌ کروز، بازیگر سرشناس و جذاب سینما اختصاص داده است.



بازیگر ۳۸ ساله‌ی اسپانیایی، در این عکس‌ها با لباس‌های قرمز رنگ از دو مارک معروف «مونیک لوییر» و «سالواتوره فراگامو»، در کنار نمادهایی خرافی، هم‌چون عدد ۱۳، گربه‌های سیاه، آینه‌های شکسته، چتر، جارو و… دیده می‌شود و در زیر تصویر مربوط به هر ماه، نقل‌قول‌های خرافی مربوط به آن نیز داده شده است.



برای نمونه در ارتباط با تصویر ماه ژانویه که در آن، پنه لوپه کروز، در میان دسته‌ای از گربه‌های سیاه دوره شده نوشته شده است: «در تاریخ غرب، به گربه سیاه اغلب به عنوان نماد شیطان نگاه می‌شود، و به ویژه مشکوک به ارتباط با جادوگران است. بسیاری از غربی‌ها و مردمان جنوب اروپا گربه سیاه را نشانه‌ی بخت بد می‌دانند و اگر یکی از آنها در مسیرشان ظاهر شود، آن را نشانه‌ای از مصیبتی می‌بینند که قرار است بر سرشان نازل شود.»



به نوشته تلگراف، پنه‌ لپه کروز، با رفتن به صفحات تقویم سال کمپری، به شماری دیگر از زیباترین بازیگران سینما می‌پیوندد که پیش از این صفحات تقویم کمپری را به تصاویرشان آراسته کرده بودند. از جمله این بازیگران می‌توان به سالما هایک، اوا مندز، جسیکا آلبا و میلا جُوُویچ اشاره کرد.



تقویم سال ۲۰۱۳ کمپری، در ۹۹۹۹ نسخه چاپ می‌شود. این تقویم فروخته نمی‌شود و تنها از سوی کمپانی به دوستانش در سراسر جهان هدیه خواهد شد.
















































































































































هیچ نظری موجود نیست: