دنبال کننده ها

۱۳۹۱ آبان ۱۳, شنبه

علل گرایش دختران به مردهای پولدار







باور عموم بر این است که دخترها مردها و پسرهای پولدار را دوست دارند. بعضی‌ها ادعا می‌کنند که این مسئله ژنتیکی است—یعنی بیولوژی دلیل این است که زن‌ها به مادیات بیشتر از چیزهای دیگر اهمیت بدهند. برخی از مردم تصور می‌کنند که این مسئله به محیط بستگی دارد—یعنی به اشتباه به زنان در سن کم آموزش داده می‌شود که برای مادیات ارزش زیادی قائل باشند و اینکه فقط پول می‌تواند آنها را خوشبخت و راضی کند.









نمی‌توان انکار کرد که یکسری از دخترها مجذوب پول هستند. زنانی هستند که به طرز غیرقابل‌باوری مادی هستند. مسئله جالب این است که این زنان آسیب‌های شدیدی هم به دلیل این رویکرد خود می‌بینند. خیلی از آنها به این دلیل جذب پول می‌شوند که با مردهایی رابطه داشته‌اند که با آنها رفتار درستی نداشته‌اند و خرید کردن تنها راه شاد کردن آنها بوده است.

اما تعداد این دخترها واقعاً خیلی زیاد نیست. پس چرا به نظر می‌رسد که همه دخترها فقط و فقط به پول فکر می‌کنند؟ پاسخ آن به این سادگی که تصور می‌کنید نیست.



چه چيزهايي را مي‌توان با پول خريد؟



بااينکه دخترها به آن اندازه‌اي که مردم فکر مي‌کنند مجذوب پول نيستند، اما اين به آن معني نيست که مجذوب مردان پولدار نيستند. چيزي که بايد درک کنيد اين است که اين دو يکي نيستند—ممکن است مجذوب مردي پولدار باشيد اما دليل آن ممکن است پول او نباشد.



دليل آن اين است که مردان پولدار رفتارهايي از خود نشان مي‌دهند که دختران عاشق آن هستند. وقتي مردي پول داشته باشد، معمولاً همه موارد زير را هم دارد:



اعتماد به ‌نفس: قبل از هر چيز، مردان پولدار اعتماد به ‌نفس بالايي دارند. شغل خوبي دارند، مي‌دانند که مي‌توانند هر چيزي که بخواهند را بخرند و هيچکدام از مشکلات و استرس‌هاي مالي که بقيه مردها دارند را ندارند. وقتي بدانيد پول کافي براي خريدن هر چيزي که بخواهيد را داريد، راحت‌تر اعتماد به ‌نفس پيدا مي‌کنيد.



آرامش: يکي ديگر از ويژگي‌هاي مردهاي پولدار اين است که تقريباً در همه موقعيت‌ها خونسرد هستند و آرامش دارند. وقتي پول زيادي داريد، چرا نبايد آرام باشيد؟ خيلي از استر‌س‌هايي که مردهاي عادي دارند فقط به دليل مسائل مالي است.



بي‌علاقگي: زن‌ها مردهايي را که با آنها بدرفتاري مي‌کنند را دوست ندارند اما از مردهايي که به آنها نيازي ندارند، خوششان مي‌آيد. آيا مي‌دانيد دختران زيبا در روز چند درخواست رابطه دريافت مي‌کنند؟ درخواست رابطه از طرف مرداني که فقط عاشق ظاهر و قيافه آنها هستند خسته‌کننده است و يکي از دلايل اصلي رد کردن آن‌ها مي‌شود. اما مردي که پول دارد مي‌داند که به نوعي بر مردان ديگر برتري دارد. به همين دليل به اندازه مردان ديگر براي به دست آوردن دختري جوش نمي‌زند. اين مسئله باعث مجذوب شدن بيشتر دختر به او مي‌شود.



همه اينها به زبان بدن او نيز تاثير مي‌گذارد و زبان بدن يکي از مهمترين ابزارهاي به دست آوردن دختر مورد علاقه تان است. اگر اعتماد به ‌نفس داشته باشيد، آرام باشيد و چندان خود را علاقه‌مند نشان ندهيد، همه ويژگي‌هاي زبان بدن لازم براي خوش آمدن يک دختر را داريد—که همه اينها با داشتن پول زياد خود به ‌خود به دست مي‌آيد.



همانطور که مي‌بينيد، اين پول نيست که دختران مجذوب آن هستند. طريقه رفتار و برخورد مردان پولدار است که آنها را جذب مي‌کند. و دليل اينکه آن مرد آنگونه رفتار مي‌کند هم فقط و فقط پول اوست. اگر مردي بتواند همان رفتارها را داشته باشد اما پولش به آن اندازه نباشد، هر دختر مورد علاقه اش را مي‌تواند مجذوب خود کند.



مردان پولدار زيادي را مي‌بينيد که نامزد يا همسر چندان جالبي ندارند. مردهاي پولداري مي‌‌توانند بهترين دخترها را از آنِ خود کنند که پولشان باعث بالا بردن اعتماد ‌به ‌نفسشان شده باشد.



به دست آوردن دختر مورد ‌علاقه



رمز جذاب بودن داشتن پول زياد نيست. بااينکه بودن پول ضرري ندارد، اما الزام هم نيست. کاري که بايد بکنيد اين است که زبان بدن، رفتارها و نگرش مردان پولدار را ياد بگيريد. اگر بتوانيد دقيقاً همان رفتارها را انجام دهيد، مطمئن باشيد که مي‌توانيد دختر موردعلاقه‌تان را به دست آوريد.



فقط يادتان باشد که اين پول نيست که باعث مي‌شود بتوانيد دختري را به دست آوريد. اين اعتماد به ‌نفس، آرامش، اخلاق و زبان بدن شماست که شما را خواستني مي‌کند.

هیچ نظری موجود نیست: